Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 24 maja 2011

Włochy na Kaukazie

Moja relacja z Gruzji powoli dobiega końca. Na deser zostawiłam sobie urokliwe miasteczko Signagi. Miasto to bardzo różniło się pod względem klimatu i architektury od innych miejsc które miałam okazję zobaczyć w czasie mojej wyprawy. Jak powiedziała moja przyjaciółka, jest to miasto 'włoskie'. Sprawia wrażenie miejsca dosyć bogatego. Odrestaurowane i posprzątane - stanowi mekkę na dla zamożnych nowożeńców. Malownicza lokalizacja znowu dawała mi do myślenia...Skoro jest tu tak ładnie w zimie ( kiedy szaro i zimno) to jak pięknie musi tam być w środku lata ... Pewnego dnia- i wiem już, że będzie to piękne, gorące i soczyście zielone lato- moje nogi znowu staną na gruzińskiej ziemi. Nie wątpię w to :)











P.S.
A oto doniesienia ze świata w miarę świeże :  Protesty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz