Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



piątek, 20 maja 2011

Milczę bo...

Nastąpiła mała nieregularność w dodawaniu nowych postów przeze mnie. Moja blogomania osłabła znacznie i nagle bo... zepsuł mi się mózg. A nie.. przepraszam... on się nie zepsuł sam ....on został popsuty przez kogoś. Synapsy nawaliły mi od przeciążenia wywołanego  stresem, który funduje mi od paru tygodni mój  pracodawca. Żeby się nadmiernie nad tym faktem nie rozpisywać , pożalę się Wam tylko że chyba 'bezrobotność'  moja wisi w powietrzu. Z jednej strony powtarzam sobie, że problem to wielki nie jest i praca nowa przyjdzie i może nawet lepsza będzie. Ale złe emocje kłębią się we mnie, gdy myślę że w tym roku miałam mistery plan przygotowany. Plan który zakładał 3 tygodnie bezpłatnego urlopu ( przyobiecanego przez mego pracodawcę) na rzecz pięknego zwiedzania Jordanii. Za cholerę nie widzi mi się rezygnacja z tego projektu i tak oto siedzę w kropce. Czarnej kropce , żeby nie użyć tu żadnego wulgaryzmu.
No dobra ... zobaczymy jak ułoży się wszystko. Przy okazji będę miała dobry temat na bloga bo już niedługo przyjdzie mi chyba  zweryfikować wszelkie informacje na temat prawa pracy w Anglii :P


Z rzeczy innych. Wczoraj pojechałam się odstresować do Londynu. Nie ma lepszego miejsca na świecie niż Camden Town. Aby troszkę rozjaśnić dzisiejszy post wrzucam parę zdjęć graffiti, które zdobią ściany sklepów w tej kolorowej dzielnicy :)


Trzymajcie za mnie kciuki co bym przeżyła najbliższe tygodnie !






2 komentarze:

  1. trzymam kciuki, bo chce czytać Twoje posty dalej!! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą posty ...wszystko się jakoś ułoży. Już opracowałam kilka planów awaryjnych ;) Niemniej jednak ta cała sytuacja troszkę nie sprzyja koncentracji...

    OdpowiedzUsuń