Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 19 kwietnia 2011

Propozycja

Witajcie !
Jak zwykle czasu mam niewiele, więc zacznę od razu bez zbędnych formalnych powitań i merytorycznych pytań.
O prace mi dziś chodzi. Bez pracy nie ma kołaczy. Nie ma nic niestety. Nie ma też podróży.
Moja dzisiejsza propozycja skierowana jest do osób znających język angielski. Zacznę od linków :


Jak widzicie są to agencje dla opiekunów osób starszych. Jakkolwiek mało 'cool ' to brzmi, istnieje co najmniej klika powodów dla których warto rozważyć tą ofertę.
Oprócz korzyści finansowych i warunków które pozwalają na dosyć szybki zarobek ( głownie za sprawą faktu, że nie płaci się za jedzenie i wynajem mieszkania),istnieje jeszcze jeden argument, na którym ja się skupię. Istotne jest to,że tryb pracy i kontrakt pozwalają na branie długich urlopów w czasie których można podróżować. Nie dorobiłam sobie tutaj żadnej teorii. Agencje szukające pracowników na stanowisko opiekuna,często używają tego właśnie argumentu jako głównej zachęty. I faktycznie tak jest. Jako 'live in carer' możemy popracować intensywnie przez miesiąc, potem wziąć miesiąc urlopu i jechać gdzie nam się zamarzy. Potem wrócić- popracować , i znowu na urlop. W ten sposób przez rok możemy sobie pozwolić na zorganizowanie kliku kosztownych wypraw na które normalnie nie byliśmy w stanie odłożyć pieniędzy.
Oczywiście nie może być aż tak sielsko i praca ta ma też złe strony. Głównym problemem jest to,że podczas tygodni pracy nie mamy dni wolnych. Nie ma weekendów. Z tego co mi mówiono, jest się tylko upoważnionym do dwóch godzin przerwy w ciągu dnia. Dlatego praca ta raczej odpada, jeżeli ma się partnera, rodzinę i dzieci.
Myślę, że więcej pisać nie muszę. Podoba się czy nie- decyzja jest Twoja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz