Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 3 maja 2012

W północnej Brazylii ...

Piękne to były czasy , kiedy w czasie urlopu oglądałam sobie filmy o pierwszej w nocy. Na jaw wyszło, że telewizja nie tylko karmi chłamem. Szkoda jedynie, że w miarę pasujące mi kino to zwykle jest kino nocne. 
Film ' Ja Ty i Oni ' to historia kobiety o imieniu Darlene i jej 3 mężczyzn. Jedna kobieta + trzech kochanków. Można by pomyśleć , że to zwykła 'telenowela brazylijska'. A jednak to coś więcej... Gdzieś na necie wyszperałam ciekawostkę, że ten komedio-dramat wydarzył się naprawdę.
Film ten warto obejrzeć ze względu na niepowtarzalny klimat , a także po to by przekonać się ... jak seksowna może być kobieta brzydka ;) Również ubóstwo zobrazowane jest w tej produkcji wyjątkowo...eh, użyję to słowo... romantycznie.
Jeżeli traficie kiedyś na ten film - polecam obejrzenie. Wrażliwy kulturalny podróżnik zapewne przeniesie się w inny wymiar geograficzny :)







P.S.
Ja chyba kocham kino brazylijskie.

5 komentarzy:

  1. jak przeczytałam opis to myślałam, że go widziałam, ale nie, widziałam inny o podobnej tematyce, ale nie przypomnę sobie jego tytułu ;/ ja za brazylijskim nie przepadam, ani wogóle za południowoamerykańskim jakoś ;/ za to europejskie, o tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak sobie jednak przypomnisz tytuł,to się podziel wiedzą ;)

      Usuń
    2. damn it, szukałam nawet na filmwebie nawet moim, ale nie moge znaleźć, jeszcze poszukam!

      Usuń
    3. http://www.filmweb.pl/film/Granice+miłości-2008-462258 znalazłam! ale to nie do końca o tym jest ten film, widać coś mi się pomieszało, ale kobietka wiedzie podwojne zycie, więc pewnie to zapamiętalam!

      Usuń
  2. Dziękuję kochana ! Ten film miał premierę w Pl 23 października ( w moje urodziny). To znak, że mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń