Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



piątek, 11 maja 2012

BAHN

              Witam przed weekendowo . Co mam na dziś przygotowane ? Znowu to co ostatnio, czyli jeden mały link , który w sumie nie wymaga ode mnie tworzenia nadmiernej ilości teksu. To fajnie, że ja  się nie narobię a Wy uzyskacie dostęp do narzędzia, które pomoże Wam w zaplanowaniu podróży pociągiem po Europie. To taki mały informator PKP online. Tyle że na PKP się nie kończy.... 
Stronkę można przeglądać w języku polskim , co jest cudownym udogodnieniem i sprzyja ... udanym zakupom biletowym. Wprawdzie serwis raczej nie pokazuje cen biletów ' składanym' ( czyli jak jedziemy np. z Londynu do Krakowa z całym mnóstwem przesiadek, to nie uzyskamy zsumowanej ceny od wszystkim poszczególnym przewoźników) , ale na stronie podawane są ceny, jeżeli chcemy kupić bilet kolejowy w obrębie jednego kraju ( dowolnego państwa europejskiego). Ponieważ serwis pokazuje nam nie tylko ceny biletu normalnego, ale ceny promocyjne , kupowanie biletów na ciuchcie jeszcze nigdy nie było tak proste. Przy zamówieniach promocyjnych zawsze dostępne są 'dane o dostępności',  warunki zakupu i zasady zwrotu. A wszystko to - jak już pisałam- w naszym ojczystym języku. 
Wspaniale !

Oto link :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz