Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 30 maja 2012

Free to do

Do tematu taniego podróżowania po Anglii jeszcze wrócę. Niestety ( czy też stety) po raz kolejny czuję przymus machnięcia notki, do której mogę dokleić jakieś zdjęcia. Mam na tym puncie przysłowiowego bzika. Foty na blogu muszę pojawiać się regularnie.
Tematem dzisiejszego posta są rzeczy , które można robić za darmo w Anglii, Irlandii, Szkocji, Grecji , Hiszpanii.... Mówiąc krótko, zapraszam na stronkę :


Oczywiście, jako osoba cierpiąca notorycznie z powodów dziur budżetowych, umiłowałam sobie ten adres internetowy niezmiernie. 
Poza tym, że można tam znaleźć listę darmowych galerii, muzeów , zamków itd, to doszukać można się również ciekawych minifestiwali i innych eventów. Wspaniale jest mieć niezbity dowód na to, że w życiu można coś zobaczyć i się zabawić przy minimalnym wysiłku finansowym. 
Jakieś wady ? Mimo, że nie jest w mojej naturze , aby doszukiwać się stron ujemnych, to tym razem muszę przyznać, że założyciele mogliby się bardziej postarać i rozszerzyć tą jakże użyteczną bazę danych na pozostałe kraje Europy ( o reszcie świata już nie wspomnę ).
Ale i tak kocham FREE TO DO.

No dobra, a teraz obiecane zdjęcia.
W czasach kiedy mieszkałam w Londynie , moją ulubioną rozrywką było przechadzanie się po British Muzeum. Chociaż w sumie to powinnam to ująć inaczej. Plan weekendowy najczęściej obejmował turnus popołudniowy po British Muzeum i wieczorno - nocny po Camden Town.  Był taki moment, że muzeum to znałam lepiej niż siebię samą. Pocieszające zatem jest to, iż Londyn , mimo że psychopatycznie drogi, oferuje mieszkańcom i turystom wiele dobrego zupełnie za darmo.

Oto foto  :
(Dziś dla odmiany czerń&biel)







Z całym szacunkiem...











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz