Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 23 maja 2012

Learning about the world through photography

Hej Ho.
Kupiłam sobie dzisiaj ładną sukienkę i żałuję, że blog mój nie ma charakteru szafiarskiego.
Mam mały problem, bo chciałabym napisać więcej o pięknie Ukrainy, ale nie mam żadnych dowodów materialnych w postaci zdjęć. Mam jeszcze dwa z Kamieńca Podolskiego, ale to chyba nie wystarczy. Wymyśliłam sobie zatem, że akurat zaistniały idealne okoliczności ku temu , aby przestawiać Wam najbardziej inspirującą stronę na świecie :) Przynajmniej dla mnie jest ona najlepsza. 

Zajrzyjcie koniecznie na :

To coś więcej niż zwykły zbiór zdjęć. Zgodnie z myślą przewodnią ('Learn about the world through photography') dzięki 'trekearthowi' już zawsze będziemy mogli być pewni, że miejsce do którego się wybieramy nas nie rozczaruje. Przewodniki mogą mówić różne rzeczy, ale fotografie raczej nie kłamią. Mówię to jako wzrokowiec. 
Tak więc dzisiaj zapraszam Was na Ukrainę.
Dodam też moje dwa skromnisie. A co mi tam. Mój blog. Robię tu co chcę :P



2 komentarze:

  1. swietny blog! bede zagladala!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      p.s.
      Masz słodkiego nicka

      Usuń