Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 20 maja 2012

Międzynarodówka

Nie mam dzisiaj żadnego pomysłu na wstęp do mojej notki. Wydaje mi się, że przystąpię od razu do konkretów. Tak będzie najlepiej. 
Jeden z pierwszych postów na moim blogu dotyczył  autostopu internetowego. Wiele tygodni temu trafiłam na międzynarodowy odpowiednik naszego rodzimego projektu. Wtedy jednak nie napisałam o tym na blogu, bo wydawało mi się , że ofert jest tam zbyt mało i  tak nikt na tym nie skorzysta. Ostatnio jednak znowu tam dotarłam. Okazało się, że stronka ładnie się rozwija i coraz więcej osób deklaruje chęć zabrania dodatkowych pasażerów do swych wozów. 
Wpadłam też na to , jak to kreatywnie wykorzystać. Z jednej strony , co mi z tego , że ktoś tam jedzie z Niemiec do Włoch. W żaden sposób mi to nie po drodze. Ale jak dobrze przyjrzałam się tej stronie, to wyszło na to , że jakby się zdać na totalny spontan, to można wiele wtedy ugrać. Mogę np. znaleźć kogoś kto za dwa miesiące jedzie z Londynu do Paryża i wtedy... kto wie :)
Pozostaje mi mieć nadzieję, że http://www.hitchhikers.org/ będzie rosło w siłę, i pewnego dnia znalezienie taniego transportu będzie równie łatwe jak znalezienie darmowego spania. Już teraz twórcy tego projektu wyszli z inicjatywą, aby idee tą rozszerzać poza granice Europy ( w prawym górnym rogu widnieją podkategorie ' stop w Azji' , 'stop w Afryce' itd- niestety na razie pozostają zupełnie puste). 
Trzymam kciuki za rozwój !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz