Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 9 maja 2012

Short And Sweet

Hello Misie Ptysie.
Dziś w zanadrzu mam kolejnego linka do strony, na której możecie szukać pracy za granicą. I generalnie to tylko tyle mam dziś do obwieszczenia. Ale że wizualnie będzie to źle wyglądało, jak w tym miejscu utnę, to wypocę jeszcze jakieś cztery zdania.
Pewnie wiele osób oleje tę propozycję  kompletnie, a to dlatego że strona ta zawiera głównie propozycje pracy w Australii . A tam ludziska z racji wysokich kosztów za bilet lotniczy raczej do pracy nie podróżują tłumnie. Sama na to nigdy nie wpadłam. Skoro już jednak wiedziona prawem przeznaczenia trafiłam na ten serwis , to nie będę kwestionować boskich zamysłów . Podzielę się znaleziskiem.


Strona jest świetna i super przejrzysta . Wyszukiwanie interesujących propozycji ułatwia podział na sektory : 
' Zbiory owoców' , ' Praca w hotelu i restauracji', 'Prace biurowe' itd. Jest też tak przez wszystkich uwielbiane Au-pair.
 Dla kogo głównie jest to przydatne ? Otóż przyda się to każdemu, kto podróżując po świecie ( w tym przypadku po Australii) napotka na problem wyczerpujących się funduszy.Dzięki tej stronie można znaleźć chwilowe, płatne zajęcie a potem ... jazda dalej. 

Jeżeli zapuścicie się jeszcze dalej i znowu zabraknie Wam kasy w okolicach Nowej Zelandii ( czyli miejsca gdzie każdy chce zamieszkać ), pomocy możecie szukać tutaj :

No . A ja teraz idę spać. Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz