Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 29 stycznia 2012

Inspiracja

                Nie o tym dziś miało być. Miałam zamiar dodać świeżutkie filmiki . Niestety proces wgrywania materiałów filmowych na youtube postępuje tak ślimaczo, że wątpię iż  przed śmiercią z tym zdążę. No trudno. Sięgnę zatem do materiałów już tam będących. Przenieśmy się na chwilę do odległych , długowłosych lat 90tych. Dekada ta zdominowana przez przygnębionych nastolatków, pragnących odebrać sobie życie jak ich idol ( Kurt) , albo przynajmniej umrzeć w chwale z przedawkowania. No ale były też bardziej optymistyczne akcenty. Dekada grungu przyniosła również zespoły, o których niestety mało kto już dziś pamięta. Ja muszę tu przewołać teraz jeden z tych reliktów , bo gdyby nie ten zespół, być może nigdy nie ruszyłabym dupy z mojej wioski.
Trzy Ryby (Three Fish), bo o tej formacji mowa, podarowali światu zaledwie dwa albumy. Ale za to jakie. Do dziś w uszach dźwięczą mi słowa ich piosenki 'Zagreb' :


'When i was a child I dreamed of sailing ships I saw them sink into the horizon I saw their sails I felt the wind on my lips Time to go'


Jeżeli marzycie o podróży, a trudno Wam znaleźć siłę na jej realizację, wysoko prawdopodobne jest, iż albumy 'Three Fish' oraz  'The Quiet Table' pomogą Wam odnaleźć tą energię. 
Obejrzyjcie teraz zaproponowane przeze mnie materiały i sami zapytajcie siebie : 

'Is it time to go?' 


2 komentarze:

  1. chciałam obejrzeć filmiki ale cóż jak 80% innych filmików nie działa w Niemczech ponieważ organizacja GEMA nie przyznała YT odpowiednich praw xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany :/ Nie wiedziałam , że takie rzeczy się dzieją :(

    OdpowiedzUsuń