Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



poniedziałek, 16 stycznia 2012

Spodobało mi się.

            Nie żeby jakiś narcyzm wkradł się w moje życie, ale uważam , że wczorajszy post był dosyć ciekawy. Po jego wyprodukowaniu poczułam jakiś przypływ energii i w ogóle stwierdziłam , że jak najszybciej muszę jechać do Londynu, bo tam różnych ciekawych 'nieeuropejskich' budowli  jest od cholery. 
Ponieważ 'indyjsko-angielski' klimat tak dobrze na mnie działa, postanowiłam dziś jeszcze pociągnąć ten temat.
Dziś proponuję Wam wycieczkę do świątyni sikhów w  Gravesend. Pełna nazwa tego przybytku to : Shri Guru Nanak Darbar Gurudwara. 
Dojazd do Gravesend jest o wiele łatwiejszy, niż zapamiętanie powyższej nazwy.  Do miasteczka tego bardzo często kursują pociągi z Londynu ( stacje : London Bridge lub London Charing Cross).
Spójrzcie na zdjęcia i sami oceńcie czy warto się tam pofatygować :




Zdjęcia wykonane przez Agi :) Dziękuję za darowiznę :P
Jeżeli pokochaliście to miejsce bez reszty, może zechcecie też zajrzeć na 'sikhowską' stronę internetową. Jest ładna, kolorowa, z muzyką , galerią , informacjami o wydarzeniach i generalnie wszystkim niezbędnym.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz