Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 1 stycznia 2012

Aaaa. Przypomniało mi się.

Coś mnie dziś znowu wzięło na Jordanie. Wiem, że temat był zamknięty, ale przyszło mi do głowy , że wrzucę tu jeszcze dwa filmy. W podróży filmów raczej nie robię zbyt wiele. Wolę zdjęcia. Z punktu widzenia blogowego , filmy zdają się być jednak materiałem bardzo interesującym, bo dostarczają  więcej informacji niż fotografie. Zwłaszcza pierwszy materiał jest dosyć interesujący i  dobrze oddaje atmosferę panującą na ammańskim targu , o którym wspomniałam niegdyś na moim blogu. 
Drugi film to wspomnienie z Wadi Rum. 
Tak. To dobry pomysł. W przyszłości zadbam o to, żeby dostarczyć Wam więcej wrażeń audio-wizualnych :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz