Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 8 stycznia 2012

Jestem miła i reklamuję za darmo.

                Ostatnio postanowiłam , że kończę z nadgodzinami. Coś mi się porobiło i od wielu, wielu tygodni pracowałam bez wytchnienia , a tym samym stałam się osobą, którą nigdy być nie chciałam. Ale teraz finito! Z racji tego wyluzowania mam teraz więcej czasu do marnotrawienia. Hasam sobie zatem beztrosko po stronach internetowych i raz po raz trafiam na jakąś rewelacje, która potencjalnie może odmienić moje życie. 
             Trafiłam też ma pewną dosyć ciekawą informację o kwaterach w Tbilisi. Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, ale jakiś czas temu ( raczej dawno, niż niedawno) pisałam o mojej podróży do Gruzji. Ponieważ w czasie tej wyprawy byłam "prowadzona za rączkę" przez moją przyjaciółkę, żadnych praktycznych rad związanych z tym tematem nie zamieściłam. No to teraz wprowadzam małą poprawkę.
Zamieszczam dziś dane kontaktowe do dwóch hosteli w Tbilisi. Powodem, dla których nagle zachciało mi się o nich pisać jest fakt, że są prowadzone przez Polaków :) 

Pierwszy z nich to hostel o pięknej nazwie Why Not ?  Oto dane kontaktowe dla osób zainteresowanych: 

Strona internetowa :
http://whynothostels.com/

Profil na stronie  hostelworld :
http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Why-Not-Tbilisi-Legend-Hostel/Tbilisi/50248

Albo e-mail
whynotgeorgia@gmail.com

Drugi hostel zwie się Hostel Opera.
 
Wszelkie informacje osiągalne są poniższym adresem :
hostel@kaukaz.pl

Dostępny jest też numer telefonu :
+9955 748-86-52



Więcej szczegółów o tej miejscówce można znaleźć na wielbionych przeze mnie portalu kaukaskim .

Pewnie nie posiadam takiej mocy sprawczej i nie jestem osobą na tyle wpływową, aby nakłonić kogokolwiek do wyjazdu gdziekolwiek. Ale przynajmniej na własnym blogu mogę sobie wygłaszać moje opinie. Powtórzę się zatem : Gruzja to raj na ziemi i Ty, który to czytasz powinieneś się tam udać !

2 komentarze:

  1. Gruzja jest bardzo wysoko na liście moich podróżniczych priorytetów :) W jakim okresie najlepiej tam jechać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wybór : Jechać z zimie albo nie jechać wcale. Moja Gruzińska przyjaciółka bardzo mi to odradzała i nalegała, żebym przyleciała w lecie. No ale ostatecznie, trafiłam tam w lutym. I tak było pięknie, ale wiem że dużo straciłam. Gruzja posiada przepiękne krajobrazy i warto zobaczyć je w wersji 'kwitnącej i zielonej'. Więc polecam miesiące 'ciepłe' :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń