Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



sobota, 21 stycznia 2012

Koniecznie za free.

         Dziś będzie troszkę o przymusie spania za darmo. Pisałam już dosyć sporo o couchsurfingu, ale ta strona ( chociaż najbardziej popularna), tematu nie wyczerpuje. Na szczęście. Ludzi zainteresowanych tym tematem jest naprawdę sporo. Wiem to chociażby stąd, że gdy zaglądam do sekcji ' źródła ruchu sieciowego' dla mojego bloga, jednym z najczęściej pojawiających zlepków słów jest właśnie 'spanie+za+free'. Skoro ten temat ściąga na mojego bloga tyle ludzi, to winna im jestem przysługę i temat będę drążyć. 
Coraz częściej spotykam się z opiniami, że http://www.couchsurfing.org/ niestety jest 'zaśmiecony' przez profile ludzi , którzy w ogóle nie czują ducha tego projektu. Ot, ktoś im powiedział, że takie coś jest, więc próbują zmontować sobie 'darmowy hostel' bez żadnego poszanowania idei. 
Kolejnym problemem jest taki , że popularyzacja tej strony przyczynia się do powstania sytuacja w której 'popyt jest większy niż podaż'. Zwłaszcza w wielkim miastach , couchsurferzy dostają średnio 10 próśb o nocleg na dzień. I jak tu zadowolić wszystkich ?
Być może wyjściem jest przeniesienie się w spokojniejsze, mniej znane rejony 'turystki kanapowej'. Na szczęście istnieją jeszcze inne strony, na których można szukać szczęścia. Jeżeli koniecznie chcesz znaleźć darmowy nocleg, a na couchu nie miałeś / miałaś szczęścia, możesz też szukać na :





O Hospitalityclub słyszałam jeszcze na długo przed Couchsurfingiem. Tak na prawdę to była to pierwsza strona o tej tematyce, jaką odkryłam. Nigdy jej nie wypróbowałam, ale słyszałam raczej pochlebne opinie. Jeden z moich przelotnych couchsurfowych znajomych, za pośrednictwem tej strony gościł u siebie samą Kingę Choszcz.

Powodzenia w szukaniu noclegów !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz