Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



piątek, 30 grudnia 2011

Postanowienie noworoczne i vintage.

Stwierdziłam ostatnio, że w roku 2011 zdecydowanie za mało pisałam o Anglii. Wydaję mi się, że wyszłam z błędnego założenia , że skoro w Anglii jest tylu Polaków, to każdy o tym kraju zapewne wie już wszystko i nie warto pisać o tym zbyt wiele. Teraz jednak doszłam do wniosku, że skoro tutaj tylu ludzi przybywa, to warto dać im jakieś wskazówki gdzie warto spędzać wolny czas. Anglia  to przecież nie tylko Londyn. Tak więc, w nowym roku oczekujcie, że o UK pisać będę znacznie więcej. 
Na rozgrzewkę wrzucam dziś parę zdjęć z Bristolu. Bristol to chyba moje ulubione miejsce tu na Wyspach. Gdyby nie było tego miasta nie byłoby też zapewne zespołów takich jak Massive Attack i Portishead. Trip Hop , nie mógł się zrodzić w żadnym innym miejscu na świecie , jak tylko w artystycznej stolicy Anglii.  
Zanim przejdziecie do dalszej części tekstu, koniecznie łyknijcie to wideo :



Słowo 'Bristol' powinno stać się synonimem wyrazu "magia". Tutaj wszystko jest niezwykłe. Graffitti, dzielnice, sklepy vintage.  Te ostatnie zostały przeze mnie kiedyś w miarę dokładnie 'zfocone'. Oto mała próbka tego co tam dają :

















O Bristolu jeszcze pewnie nie raz napiszę. Na dzisiaj to już wszystko.
Życzę Wam kochani wszystkiego naj w roku 2012. Spełnienia wszystkich marzeń .... zwłaszcza tych o podróżowaniu :*

2 komentarze:

  1. Dla Ciebie również najlepsze życzenia noworoczne i wielu wspaniałych chwil w podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bristol! Ahh te wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń