Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 28 grudnia 2011

No to się pochwalę :P

Witajcie wszyscy. Mam nadzieje, że macie się dobrze (albo przynajmniej jako tako) w ostatnich dniach roku 2011. Wyobraźcie sobie, że niedawno obudziłam się rano i nie miałam pojęcia który rok mamy. Chociaż w sumie to jakieś tam pojęcie miałam, bo wiedziałam że jest obecnie albo 2011 albo 2012. Cóż.. to się chyba zdarza wszystkim  ludziom pracującym. 

Wrzucam linka do strony Tanie Loty. Miła pani o imieniu Agata przeprowadziła niedawno wywiad ze mną . Oto co z tego wywiadu się zrodziło :
http://www.tanie-loty.com.pl/podroze-poza-wyobraznia.html

Wstęp , który sporządziła pani Agata leci następująco :

'Podróże poza wyobraźnią ...
...czyli o tym, jak wygląda noc na pustyni, że im dalej od głównych centrów turystycznych, tym ludzie lepiej reagują na przybyszy z zewnątrz, a także o tym, że by przekraczać granice geograficzne, najpierw trzeba przekraczać granice tkwiące w naszej mentalności..."

Fajne, nie???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz