Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



poniedziałek, 12 grudnia 2011

Kawa za kawą.

Nastała zima. Świadczy o tym nie tylko temperatura powietrza , ale również moje osłabienie ogólne. Popijam kawę i próbuje jakoś optymistycznie nastawić się masy obowiązków , którym muszę sprostać. Nie idzie mi to jednak zbyt dobrze i poczęłam ostatnio złowrogo kląć w myślach na wszystko i wszystkich. To źle , to źle. To bardzo źle.
Ponieważ teraźniejszość jest przygnębiająca , postaram się  sobie poprawić humor poprzez przywołanie wspomnień w miasta As-Salt. Nie pamiętam już jak doszło do tego, że trafiłam na informacje o tym miejscu. As-Salt, mimo że od Ammanu położone jest rzut kamieniem , nie stanowi wcale żadnej poważnej atrakcji turystycznej. Coś jednak urzekło mnie w zdjęciach, które znalazłam na necie. Jakaś dziwna magia i romantyzm. I wiecie co ? Nie pomyliłam się. Miasto to nie tylko jest piękne, ale przede wszystkim ludzie tam mieszkający , są najlepsi w całej chyba Jordanii. Co krok byliśmy zagadywani , zapraszani na herbatę, a ja nawet 'zarobiłam' buziaka od pewnej słodkiej dziewczynki :) Wyobraźcie sobie, że ledwo wysiedliśmy z autobusu , a już u naszego boku stały dwie piękne, młode studentki . Zauważyły , że ' się rozglądamy i nie wiemy dokąd iść , więc one chętnie pokażą nam miasto'.  Jeżeli wybieracie się do Jordanii, koniecznie wrzućcie As-Salt na listę miast , które chcecie zwiedzić :)


Nasze piękne przewodniczki




Nowa koleżanka





Jordańscy królowie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz