Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



sobota, 3 grudnia 2011

Weekendowo i na luzie.

Wolny weekend ! No nareszcie ! Gdyby jeszcze było cieplej to by już w ogóle było przyjemnie. Wiadomo jednak za dużo szczęścia może człowieka zabić , a więc dość narzekania. 
Moim najgłówniejszym zadaniem na dziś jest ugotowanie jordańskiej potrawy mansaf. Tej samej , która uratowała mnie od śmierci głodowej na pustyni. Przepis na mansaf znalazałam bez problemu, ale oczywiście będę zmuszona by wprowadzić niewielkie modyfikacje. Zamiast kurczaka zapodany będzie 'kurczak sojowy' i jeszcze kalafiora w  to wepchnę. 
Wiem. Nie obchodzi Was co dziś będę miała na obiad. 
Może bardziej zainteresuje Was zatem film , który wczoraj obejrzałam w ramach inauguracji weekendu. 
'Gdyby żółwie mogły latać' to produkcja na którą czyhałam od paru miesięcy. Film okazał się równie dobry co przygnębiający. Dramat ten w sposób okrutny ale też magiczny pokazuje życie Kurdów mieszkających na granicy turecko-irackiej.
Może poniżej przedstawiony, arcyciekawy zwiastun zachęci Was  do obejrzenia tej produkcji.


Na koniec dodaję jeszcze kilka zdjęć z Ammanu. To już chyba ostania porcja zdjęć z tego miasta. W sumie to średnio mam dziś wenę na pisanie bloga , a to głównie za sprawą tego, że cała moja uwaga zaangażowana jest w pewne tajemnicze zagadnienie. Już w przyszłym tygodniu 'tajemniczość' w 'oficjalność' się zmieni ( tak w okolicach wtorku). 





Zrelaksowane oblicze miasta ;)

Jak pewnie zauważyliście Amman położony jest na wzgórzach.Część 'restauracyjno-turystyczna' mieści się w 'dolnej części miasta', ale wdrapanie się w górę na któreś z licznych 'pagórków' gwarantuje nie tylko piękne widoki ( panorama miasta). Tam również mamy szansę odkryć bardziej wyluzowane obliczę stolicy ( jak na 'kocim zdjęciu'). Nie mówiąc już o tym, że ceny są niższe :)

1 komentarz: