Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 7 grudnia 2011

Yes Yes Yes !!! Ogłoszenie drobne.

Witam witam. W nastroju jestem znakomitym!
Powodem tego euforycznego uniesienia jest moja wczorajsza rozmowa z menadżerem. Tematów w czasie tej rozmowy poruszonych zostało kilka , ale najważniejszym pytaniem była oczywiście zapytka o kolejny wydłużony urlop. I teraz uwaga. Udało mi się wynegocjować 7 tygodni dodatkowych wakacji . Zamierzam je spożytkować na podróż do Meksyku, Gwatemali i Belize. Planowana daty to ( są dwie opcje, w zależności od połowów biletowych) :
- połowa września- cały padździernik 2012
- cały październik - połowa listopada 2012
Oczywiście jest to zarys wstępny i szczegóły zostaną dopracowane w okolicach stycznia. Dzisiejszy post ma nie tylko wymiar  przechwalny , ale również zastanawiam się, czy jakaś dusza , która zabłąkała się na tego bloga , nie miałaby ochoty się podłączyć pod ten projekt. Pytanie to adresuję głownie do au-pairek , które siedzą sobie obecnie w Ameryce. Może wpadniecie do Cancun w celach światozapoznawczych ? Na dzień dzisiejszy osoby zaangażowane w ten wyjazd to JA i moja przyjaciółka Agi ( zwana również Moją Żoną - ale bez podtekstów :P)
Jak już wspomniałam- szczegóły wrzucę potem. W każdym razie : ZAPRASZAM :D

5 komentarzy:

  1. szalona, pracujesz tak kilkanaście tygodni i juz negocjuje xd gratulacje i pozdrowienia! oczywiście dalej śledzę bloga, nawet jeśli nie komentuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosiunia- wiem, że jestem szalona. Pewne rzeczy się nie zmieniają :P Fajnie, że dalej tu zaglądasz i mam nadzieję, że życie w Toruniu jest żywotem szczęśliwym. Nawiasem mówiąc: zawsze chciałam pojechać do Torunia, nawet myślałam kiedyś o studiowaniu tam.
    Zosia- no to wpadaj na kawę i obgadamy wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jak będziesz w Toruniu to serdecznie zapraszam ;> z noclegiem troche gorzej u mnie, ale zawsze zostaje CS ;> a skąd pochodzisz??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach , dziękuje za zaproszenie! Ja też mam nadzieję, że za jakiś czas ( rok czy dwa)będę żyła w warunkach , pozwalających mi na zapraszanie ludzi do Anglii. Na razie wynajmuję tylko pokój i nie bardzo się da. Kiedyś było lepiej, w poprzednim domu miałam jeden pokój 'nadprogramowy' i wtedy życie couchsurferskie kwitło. A teraz to nuudy :/
    Pochodzę z okolic Krakowa ( małe miasto jakieś 55 km od Krk)

    OdpowiedzUsuń