Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 26 lipca 2012

Tylko dla kobiet

Nie. Nie stałam się nagle kobiecą szowinistyczną świnią i nie próbuję tu wprowadzać żadnych form dyskryminacji. Wciąż jestem tą samą , miłą , pomocną blogerką. 
To co mam jednak na dziś przygotowane , dotyczy jedynie pań. I cóż ja na to poradzę?
Niedawno trafiłam na kolejny projekt dla podróżników. A dokładnie podróżniczek. 
Zacznę od złych wieści. Tutaj za członkostwo się płaci. Wpisowe to 35 funtów i niestety co roku płaci się składkę członkowską w wysokości 25 funtów. Cała reszta jest już jednak o wiele bardzie pozytywna. 
Zajrzyjcie sami : http://womenwelcomewomen.org.uk/

A teraz wyobraźcie sobie świat tanich podróży bez niedomówień... Tutaj nikt już nie zapyta: Czy to bezpieczne ? Czy mnie tam nie zgwałcą ? Czy za nocleg za darmo ktoś będzie oczekiwał czegoś w zamian? Chociaż dla mnie takie pytania są niedorzeczne, to nie śmiem tu polemizować z prywatnymi poglądami innych osób. W świecie w którym tyle się słyszy o agresji, kłamstwach i wszelkich nadużyciach , trudno się dziwić, że ludzie stracili wiarę w szczerość intencji.
Ale czy kobieta wyrządzi krzywdę kobiecie ? To już jest na prawdę bardzo mało prawdopodobne.  Może zatem dla niektórych nieśmiałych pań, ten portal to idealna opcja by poznać koleżanki z całego świata i zmontować sobie tani nocleg? 
Tym bardzie, że chociaż członkami  mogą zostać wyłącznie niewiasty, to jednak wolno im podróżować z dziećmi a nawet mężami :) No.... przynajmniej teoretycznie, jeżeli trafi się  na hostę z wielkim sercem ... albo domem :P 
A więc mężczyźni... nie czujcie się w pełni niepominięci.  

Źródło



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz