Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 5 lipca 2012

Odradzam

Mało brakowało a wcale nie wybrałabym się Oxfordu. W dzisiejszych czasach z dziecinną ufnością podążamy za udogodnieniami, jakie stwarza nam internet i poczta elektroniczna. A co jeśli system zawodzi ? Tego rodzaju problem miałam właśnie tydzień temu. Zabukowałam sobie bilet u przewoźnika CrossCountry. CC to jeden z operatorów linii kolejowych . Zwykle przy zamawianiu biletu na pociąg, zaznaczam , że bilet odbiorę na stacji. Tym razem jednak postanowiłam zaszaleć i zażądałam e-biletu, czyli takiego , który przychodzi na maila. Czekałam, czekałam jakieś 3 tygodnie. Nic nie przyszło. W końcu na dwa dni przed planowaną wycieczką zaczęłam wydzwaniać do serwisu. Po pierwszym telefonie zapewniono  mnie, że wszystko zostanie załatwione i bilet dotrze do mnie za 30 minut. Czekałam 3 godziny. Zadzwoniłam znowu. Mój głos balansował już na granicy asertywności i agresji. Powiedziałam, że bilet chcę dostać dzisiaj i to do godziny. I - uff- faktycznie tym razem się udało. Wnioski jednak wyciągnęłam na przyszłość takie, że nigdy więcej nie zamówię e-biletów kolejowych.
I Wy też tego na wszelki wypadek nie róbcie. 
Skoro już dzisiaj rozmawiamy o transporcie, to uświadomiłam sobie, że przy omawianiu tanich możliwości podróżowania po Anglii, zapomniałam o jednym przewoźniku. 


Nigdy jeszcze nie korzystałam z ich usług. Nie mogę pochwalić ani zganić , ale ceny są zachęcające. 

Na zdjęciach Oxford oczywiście. Jak powiadają ludzie ' tam jest tak pięknie, że to nie może być Anglia'. :D 





To specjalnie dla nas :)











4 komentarze:

  1. no no, znowu ładnie. Ja dziś /omg to już dziś?!/ jadę do Irlandii na summer au pair, a co z Twoimi irlandzkimi planami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Wow ! Baw się dobrze w Irlandii. Może zorientujesz się jak jest z pracą dla support workerów tam , bo coraz czarniej to widzę i już nawet nie wiem czego chcę? ( w sensie- czy chcę tam się przeprowadzać)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. mogę spytac hostki, bo sama sie nie orientuję, ale widziałam rok temu takie domy dla starszych ludzi, gdzie jest opieka 24h, to o cos takiego Ci chodzi, czy raczej pracujesz z dziećmi?

      Usuń
    3. No to by było bardzo miłe z Twojej strony jakbyś zapytała.Ale właśnie w domu dla osób starszych nie chcę pracować( bardzo ciężka praca i mało płatna - przynajmniej tu w UK). Ja teraz pracuję z osobami niepełnosprawnymi. Teraz mam pod opieką jedną kobitkę i nie narzekam na przemęczenie. Poza tym praca z niepełnosprawnymi jest związana z moim wykształceniem (pedagog specjalny)
      Mam nadzieje, że wakacje masz udane
      U Ciebie też tak non stop leje ??
      Pozdrawiam

      Usuń