Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 29 lipca 2012

New Forest

Się przyplątało lato do Anglii. Po tym jak wszyscy już stracili nadzieję...stało się. Alleluja. Symultanicznie wydarzył się jeszcze jeden cud. JA miałam dzień wolny. Cały. Aby uczcić te dwa niezwykłe wydarzenia, zorganizowaliśmy ze znajomymi malutką wycieczkę za miasto. Była ona naprawdę malutka, ale nie trzeba było jechać daleko aby trafić do uroczego i mało znanego angielskiego zakątka.
New Forest  to prześliczny park narodowy. Mimo tego co sugeruje nazwa,  miejsce to wcale  nie jest jakoś szczególnie zalesione. Atrakcyjność tego miejsca polega głownie  na pięknie lokalnej fauny. Po lesie ( nazwijmy sobie to  tak umownie) radośnie hasają dzikie konie, krowy i osły. Ich dzikość jest w prawdzie dyskusyjna, bo ludzi się szczególnie nie boją, ale może to i lepiej. Flora też jest urodziwa, szczególnie pod koniec lata, kiedy to teren pokrywa się wrzosowiskami. Idealne miejsce na odpoczynek, kontakt z naturą i ... picie cydru. Yes! Zangielszczyłam się do tego stopnia, że piję cydr. Ale herbatę dalej piję bez mleka.....
Właściwie to na dzisiaj tyle. Kolejny dowód na to , że najlepsze rzeczy w życiu są za darmo. Wjazd do parku jest absolutnie za free i generalnie technicznie park nie ma początku ani końca w postaci płotów czy bram.
Jak wszystko na świecie,  New Forest posiada oficjalną stronę.


Pierwsze pojawiły się krowy...






Do zwierząt można podejść na wyciągnięcie ręki


Ja i cały karton cydru



Jakieś stare zdjęcie , które znalazłam na moim laptopie. Jak pisałam, z wizytą w New Forest najlepiej czekać do sezonu wrzosowego.

I znowu staroć i wrzosy

Do zwierzyńcowego kompletu...osioł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz