Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 8 lipca 2012

Boję się...

Mam taki mały defekt mózgu, który utrudnia mi podróżowanie. Mam tu na myśli mocno wybujałą wyobraźnie. Ta odziedziczona ( prawdopodobnie po matce ) cecha , rodzi szereg niedogodności. Najbardziej dokuczliwe są notoryczne wizje katastrofy lotniczej. Przyznam się dzisiaj : Okropnie boję się latać !
Moje lęki, póki co, dają się kontrolować na tyle, że zmuszam się i wsiadam do samolotu. Z roku na rok jednak przychodzi mi to coraz trudniej. Jeżeli moja paranoja będzie postępować, być może zupełnie przestanę przemieszczać się drogą powietrzną. Czy powstrzyma mnie to od podróżowania ?? Nieee ! Przerzucę się wtedy na pociąg. Na szczęście pewien brytyjski kolejarz wykonał kawał solidnej roboty i stworzył :


Powodów dla których ludzie nie chcą latać jest kilka. Niektórzy się boją , inni dbają o środowisko naturalne a jeszcze inni ( i trudno się z nimi nie zgodzić) uważają , że podróż drogą lądową jest przygodą samą w sobie i nie warto wyrzekać się jej w imię wygody. 

'The Man in Seat Sixty-One' udowadnia, że kolej to nie jest bezużyteczny relikt , i nawet dzisiaj pociągiem można się dostać w dowolne miejsce na świecie. Prezentowana przeze mnie dziś strona , to  niezwykle użyteczny i imponujący zbiór informacji o kolei na całym świecie.

Ponieważ stronkę zmajstrował Anglik - najbardziej spodoba się ona osobom przebywającym na Wyspach. Zwłaszcza blisko stolicy.  Dowiedzieć się bowiem z niej można , jak dostać się z Londynu do wielu odległych krain , bez konieczności wsiadania w samolot. Niestety nie wszystkie kraje są na liście, ale mimo wszystko to jest ona na tyle długa, że można czuć się w pełni usatysfakcjonowanym.

" Seat61" to nie tylko rozprawka o pociągach. To również źródło informacji o operatorach  statków i promów. 

A więc od dzisiaj strach przed lataniem nie jest już wymówką. Pakujcie plecaki i ruszajcie w drogę !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz