Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 2 lutego 2012

Zima- fuj.

Dobrze , że dzisiaj nie muszę się głowić nad tekstem. Czas przyznać :
Po trzech latach bytności na Wyspach, moja góralska ( nizinno- góralska? ) krzepa poszła się ( za przeproszeniem) walić i byle mróz kładzie mnie do łóżka. Tak stało się i teraz :/ Mój brat Szymon zawsze przecierał oczy ze zdumienia, gdy radośnie wskakiwałam do 10 stopniowej wody bałtyckiej. Bracie Szymonie! Nie zobaczysz już tego nigdy.
A propos oglądania. Wczoraj obiecałam filmiki. Oto one. Idę zdychać. Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz