Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



poniedziałek, 6 lutego 2012

Ciekawostka

    Dzisiejszy post zatytułowałam i zaklasyfikowałam jako 'ciekawostkę', głównie dlatego , że strona którą dziś przedstawię, nie do końce spełnia kryteria podróżniczego pragmatyzmu. Kryteria te narzuciłam ja.... a raczej mój cienki portfel, czyli już możecie się spodziewać co mi w tej stronie nie spodobało.
Mimo , że nie zupełnie użyteczna, zwyczajnie z  powodu drożyzny przedstawianych ofert, urzekła mnie swoją ciekawą zawartością. Stronka traktuje o .... niezwykłych hostelach . Znajdziecie tam wszystkie freaki kwaterowe od domków na drzewie , więzienia po jumbo jety ! Stronę ogląda się z wielką przyjemnością i za prawdę powiadam Wam , że wyobraźnia ludzka nie zna granic! A może to wybredność współczesnego podróżnika nie zna granic i nie wystarczy mu już łóżko i prysznic ? Skusiłam się nawet i zobaczyłam co oferują w Meksyku i Gwatemali , ale ceny sprawiły, że szybko mi się odechciało dalszego  zgłębiania tematu na poważnie. Mimo, że na razie nie zamierzam korzystać z dobrodziejstw z tej strony, polecam ją do przejrzenia:


Ogromnym atutem strony są niezwykła przejrzystość i łatwość nawigacji. Hoteli można szukać w oparciu o kilka kategorii takich jak : cena, miejsce , typ 'budynku' ( np. iglo,  jaskinia) a także 'klimat' ( czyli w zależności od tego czego szukasz , możesz nastawić się na coś odpowiedniego dla całej rodziny, coś artystycznego, coś ala dzika natura itd). Wadą jest fakt, że strona obecnie dostępna jest jedynie w wersji angielskiej. Ale takie rzeczy akurat lubią się szybko zmieniać, więc być może już niedługo twórcy zadbają i o to. 

Nie mogłam się powstrzymać i skradłam kilka zdjęć :




Jak kiedyś będę obrzydliwie bogata to się chyba na to skuszę :)

Tak, to też jest hotel.


Pociąg przerobiony na hotel. Cool !

Na sam koniec dodam jeszcze , że w Anglii taka forma wakacyjnej akomodacji jest ostro promowana przez czasopisma. Tak samo jak 'hardcorowe' wakacje agroturystyczno-krowio-kozie i inne super przygody. Generalnie nastały czasy w których ludzie płacą innym za to, żeby w wakacje móc plewić grządki czy pracować w sadzie. Cudownie romantyczne czy raczej idiotyczne ? Oceńcie sami...

1 komentarz: