Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



poniedziałek, 13 lutego 2012

Au-Pair Circle

Pewnie wiele osób zna już tę stronę , ale kto nie zna ten niech pozna. 

Przy okazji muszę się  poskarżyć, że ewidentnie urodziłam się dekadę za późno. Kiedy ja zostałam au-pair po raz pierwszy , takich wynalazków nie było i moje pierwsze tygodnie zagraniczne, naznaczone były poczuciem osamotnienia i nostalgii.
Teraz jednak jest zupełnie inaczej i korzystajcie z tego do woli. 
 
http://aupaircircle.com/ w mig pozwoli Wam na zlokalizowanie nowych znajomych. Strona de facto nawet nie wymaga rejestracji, gdyż loginu dokonuje się za pośrednictwem konta facebookowego. Po zalogowaniu możemy sprawdzić, czy w naszej okolicy mieszkają jakieś au-pairki, no a jak są to można do nich zagadać. I już mamy nowych 'friendsów'. Poza właściwościami przyjaźniotwórczymy, strona ta posiada również walory informacyjne. Na forum można zadawać różne pytania o wszelakiej treści. Oprócz tego, że znajomych można szukać w oparciu o miejsce zamieszkania, można też wyznaczyć sobie inne kryterium. Jeśli np. zależy Ci na znalezieniu przyjaciółki z Polski, możesz spróbować szczęścia w grupie 'Au-pair form Poland'. Można , a nawet trzeba , uprościć sobie poszukiwania poprzez zastrzeżenie, że interesują nas, dajmy na to osoby niedawno zarejestrowane, bądź niedawno aktywne. Inaczej utkniemy w tym wielonarodowym gąszczu :)  Strona ta jest przeznaczona dla wszystkich AP , również tych byłych.
To chyba tyle na dzisiaj. Krótko, zwięźle ale przydatnie. Chyba....

3 komentarze:

  1. Odpisałam u siebie pod blogiem ale tutaj pozwolę sobie to skopiować :" Dziękuję Ci bardzo! :) Czytając wymagania nie za bardzo wiem do kogo one były skierowane. Czy do normalnych ludzi czy ideałach wyobrażonych sobie przez rodziny. Przecież to jest jakiś kosmos. Tak mi się wydaje przynajmniej. Choć może coś jeszcze kiedyś się znajdzie dla mnie
    :D Dziękuję bardzo za pamięć!"

    OdpowiedzUsuń
  2. ano jak ja jechałam to myślałam, że w 5 tys mieście nie będzie żadnej au pair, myliłam się. Były, ale, że ja nie miałam weekendów wolnych + były mega imprezowiczkami to się nie spotykalam i siedziałam sama! Wniosek na przyszłośc: nie daj się wmanewrować w pracujące weekendy + bądź au pair w większych miastach!

    OdpowiedzUsuń