Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 22 lutego 2012

Suczawa

Tak jak obiecałam , czas na wrzucenie kilku ładnych zdjęć z Suczawy. Od kiedy  zaczęła mnie gnębić straszna nostalgia, fotografie o podobnym klimacie poczęły wywoływać u mnie emocjonalny krwotok wewnętrzny. Czy mnie rozumiecie? Coś mi te Wyspy Brytyjskie nie w smak ostatnio, ale nie dziwne skoro ciągle siedzę w pracy ( znowu). Fajnie mieć bloga, prowadziłabym go nawet gdyby nikt tu nie zaglądał , bo przynajmniej mam okazję by oderwać się trochę od rzeczywistości i powspominać.
Zdjęcia są ładne, bo zrobił je Wojtek, a on jest zdolny. Teraz siedzi w Rosji. Pozdrawiam. I Wojtka i Was wszystkich. 















2 komentarze:

  1. a może to Wojtek zabierze mnie do Rosji ! ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może . Zapytam. Jakby co, to się przyłączę :P

      Usuń