Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



sobota, 20 sierpnia 2011

Podróż w czasie.

Dziś zrobię wyjątek i zamiast rozmyślań nad podróżowaniem w przestrzeni , zapodam małe przemieszczenie w czasie. Z Ameryki się nie ruszamy. Cofamy się do roku 1969.  A to wszystko dlatego, że jestem na etapie zgłębiania lektury pt. " Woodstock. Three Days That Rocked the World". Myślę , że letni czas festiwali sprzyja takim wspomnieniom. Wrzucam parę zdjęć, które wyłowiłam z tej opasłej ( głownie za sprawą pięknych fotografii) księgi. Wspomnienia z "Lata Miłości" dedykuję wszystkim marzycielom, którzy zaglądają na mojego skromnego bloga :*

Oto mała galeria : 








Moje ulubione :)





Hehe :P


Kocham to zdjęcie !

Udało mi się nawet zidentyfikować ' siebie samą '. Ta blondi ze zdjęcia to zapewne moje dawna inkarnacja, co z resztą  tłumaczy moją fascynacje Grace Slick :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz