Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



sobota, 13 sierpnia 2011

Dodatki specjalne.

Praca w USA , mimo że trwała tylko 9 tygodni zdaję się być niewyczerpalnym źródłem tematów na bloga. Oprócz zagadnień , które nadają się na długie rozprawki są też małe detale o których chciałam wspomnieć tak sobie po prostu. Wrzucam je do jednego worka otagowanego jako 'dodatki specjalne '. O trzech sprawach chcę napisać. 

1. Upał ! W stanie Virginia, w którym przyszło mi pracować, panował skrajny ukrop. Zaznaczam tu szczerze, że nie warto się do końca sugerować tym co piszę. Każdy wie, że panika ogarnia mnie już przy temperaturze 26 stopni.  Tak, wiem że to dziwne. Słyszałam to nie raz. No, w każdym razie mimo wszystko dokończę temat, który podjęłam. W stanie Wirginia jest gorąco i panuje taka wilgoć , że można się utopić w tym wodnistym powietrzu. Poza tym jest git.

2. Zanim zaczęliśmy pracę, nasz szef zabrał na do lasu, żebyśmy mogli sobie połazić po drzewach i po linach. Na pytanie po co , odpowiem jednym słowem - " Integracja".




3. Tematem ostatnim są moje śliczniusie siniaki. Jedne z większych jakie udało mi się w życiu wyhodować na mojej arystokratycznie prze-wrażliwej skórze.  Nie wiem skąd się tam wzięły, bo jak napisałam ostatnio, w pracy zapieprzałam tak, że żadnego pokaźnego ( musiał takowy być) zderzenia z jakimkolwiek obiektem nie zanotowałam. Patrz-ta.



A teraz mówię już 'Dobranoc.... '


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz