Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 5 lipca 2011

Zwierzakolubni

Leniwy dzień dziś zaliczyłam. Miałam w końcu trochę czasu na robienie rzeczy absolutnie bezużytecznych. Gdybyście wiedzieli jak ja kocham robić bezużyteczne rzeczy! Poszperałam trochę po moim koncie facebookowym i trafiłam tam na szlachetną postać mojej koleżanki Jany z którą nie miałam kontaktu od tysięcy już lat. Jana wyjątkowo imponuje mi tym, że ma wszystko i wszystkich w dupie. Liceum skończyła mniej więcej w tym samym czasie co ja ( tyle, że ja ze średnią 3 a ona z wyróżnieniem :P) i od tamtej pory ' nie zdecydowała jeszcze co chce w życiu robić '.  Więc jeździ sobie już dobrą dekadę po Europie, łapiąc się wszelkich wolontariatów i zajęć typu ' au-pair ' . Tyle, że z jej wegetariańsko- samotniczą naturą , do dzieci się kiepsko nadaje. Dlatego woli opcję ' Pet Sitter'. Jest coś takiego. To dokładnie to samo co Au- pair , tyle że wtedy zajmujemy się zwierzakami. Jak do tej pory Jana jest jedyną Pet Sitterką jaką w życiu mym spotkałam, ale swoim zajęciem była ona w pełni zachwycona. 

Oferty wyszukiwać można na znajomej stronie http://www.greataupair.com/ 
W dziale 'Find jobs' mamy do wybrania kilka opcji , między innymi profesję opiekuna dla zwierzaka. Nawiasem mówiąc - nieźle ta strona ewoluowała od czasów gdy ja jej używałam !

A więc jeżeli widzisz się bardziej w roli opiekuna czworonoga niż dwunożnego człekokształtnego - nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować. 
Hau  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz