Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 21 lipca 2011

Na przekór pogodzie.

Ludzie ! Nie widziałam słońca od dni wielu :/ Nie wiem już jak bronić się przed chandrą związaną z angielskim latem. ' Angielskie lato'- najzłośliwszy oksymoron na świecie. Ciągle jeszcze ( mimo sędziwego wieku) jestem panną na wydaniu, a zatem kuracja czekoladą , która po przetrawieniu magazynuje się w organizmie jako warstwa tłuszczu, nie jest dla mnie wskazana. Z resztą może to właśnie zajadana depresja jest przyczyną statystycznie wyższej wagi Brytyjczyków? Kto wie... Dla mnie to by było logiczne. Z wiązko ze złą aurą - od  paru dni mentalnie przebywam w Meksyku. Czytam książki kucharskie i  książkę o Fridzie Kahlo. Czy mi to pomaga  -  nie wiem , ale moje oczy pragną spotkania z kolorem innym niż szary. Mój nastrój można czasem ocenić po stroju. Im duch mój słabszy, tym... strój barwniejszy. Tak właśnie staram się sprostać problemom dnia codziennego. Wpinam kwiatki we włosy i udaję, że moje życie nadaje się jeszcze do czegoś innego niż utylizacja . 
Dziś miałam telefon i jakiś uprzejmy głos zaprosił mnie na wywiad w sprawie pracy. Wiadomość to teoretycznie jest dobra i powinna zaowocować zwyżką formy. Niestety przygnębienie to twór jest uparty i do wykorzenienia trudny. Buuuu


'Fridowy' naszyjnik. Dobry na dni takie jak dziś.

Pani Frida.

Moja dzisiejsza lektura



Lubie sobie zapodać czasem taki właśnie image. O dziwo- mimo moich słowiańskich rysów twarzy, dobrze czuję się w takim wydaniu.

2 komentarze:

  1. o cieszę się, że coś się dzieje, w sensie, że ktoś do ciebie dzwoni. ja mam irlandzką pogodę i mnie już zielony zza okien przyprawia o mdłości xp mam jakąś deprechę i wogóle... może na wakacjach odetchnę i mam nadzieje, będzie ładna pogoda. Skąd to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń