Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 19 lipca 2011

Camp America- czy trzeba być studentem ?

   Być może od tego pytania trzeba było w ogóle zacząć. Niejasności związanych z tą kwestią jest tyle, że nawet ja do końca nie wiem co Wam powiedzieć. Tak naprawdę , moje doświadczenie jest sprzeczne z tym ... co można znaleźć na oficjalnych stronach campa ! Na stronach tych  jak byk jest napisane :
'Z przyczyn związanych z wizą J-1, w programie Campower i Resort mogą brać udział wyłącznie studenci uczelni wyższych. Każdy uczestnik programu musi być pełnoletni'.
Ja natomiast na Campie poznałam nie tylko  nie- studentów , ale nawet trafiła się nam jedna licealistka ! Zakładam zatem , że dla programu Counsellor istnieją nieco inne wytyczne związane z rekrutacją i formalnościami wizowymi.
Ja za Campa wzięłam się na ostatnim roku studiów. W związku z tym też się zastanawiałam jak to zostanie potraktowane. Przecież - teoretycznie w lecie roku 2008 miałam być już panią magister a nie studentką. Żadnych kłopotów jednak nie miałam. A tak przy okazji : moja  obrona pracy magisterskiej musiała poczekać. Niestety muszę tutaj potwierdzić informacje, że pracodawcy z USA zwykle chcą pracowników mieć tam na miejscu najdalej w połowie czerwca. Stąd - ja musiałam odłożyć obronę , a innym osobom zainteresowanym programem Camp America radzę , by dowiedzieli się czy nie będą mieli kłopotów z przeniesieniem egzaminów na maj. Inaczej czekać Was będzie wrzesień z egzaminami.
Dla zainteresowanych , przesyłam listę FAQ dotyczącą  Camp America : 

http://www.campamerica.pl/article,49,faq_-_odpowiedzi_na_najczesciej_zadawane_pytania 

Z większością informacji tam zawartych się zgadzam. Natomiast raz jeszcze podkreślę informację , którą podałam w ostatnim poście. Camp America zdziera straszne pieniądze z wypłaty. Dlatego odpowiedź na pierwsze pytanie : ' Dlaczego opłaty w programach Camp America są tak niewielkie"- powinna być zupełnie inna! 
Jeżeli macie jakieś praktyczne pytania związane z tym programem - chętnie na nie odpowiem. 
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. a znasz jakiś camp dla licealistów? bo wiem że jest taki dla gimnazjum,ktory oferuje konkurs stypendialny na dwa miejsca w campi. Jednak nic takiego dla liceum nie znalazlam, a bylo by to przydatne. dziekuje z gory :)

    OdpowiedzUsuń