Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 16 stycznia 2013

Zdjęciodawajka

     Człowiek ma marzenia  oraz różne inne aspiracje. Rzeczywistość kpi sobie zarówno z ludzkich marzeń jak i aspiracji. Co więcej- rzeczywistość ma też w nosie potrzeby pierwszego rzędu, takie jak spanie czy regularne posiłki. Zmierzam do tego, że moje pragnienia dotyczące porywająco ciekawego i  rzetelnego blogowania pewnie nigdy się nie spełnią, a wielkim szczęściem będzie jeśli zdążę dziś ugotować zupę. I tak oto moje sny o internetowej potędze muszę na tę chwilę zredukować do skromnej zdjęciodawajki.  
Zdjęcia w dalszym ciągu z meksykańskiej Meridy w wydaniu pomieszano - nielogicznym. Czyli: budynki , targ i miejscowa ludność w jednym worku. Do tego bardzo ciekawy pomnik upamiętniający dzieje historyczne Meksyku.
No to kurtyna. 
P.s. Obiecajcie mi, że jeszcze tu wrócicie mimo wszystko.













2 komentarze:

  1. ja zawsze wracam, przecież wiesz : * po co ta kolejka stała tam na tym zdjęciu??

    OdpowiedzUsuń
  2. A no wiem, że na Ciebie zawsze mogę liczyć :) Ta kolejka to chyba do busa, ale teraz już nie pamiętam na 100 %

    OdpowiedzUsuń