Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 23 stycznia 2013

Diabeł tkwi w szczegółach

      Wiele razy narzekałam na to, jak bardzo nie lubię latać. Moja podróż samolotem zawsze wygląda tak samo. Wsiadam do tej piekielnej  maszyny ze zmarnowanym wyrazem twarzy , a gdy już jest po wszystkim , wyskakuję  z mega zcieszonym bananem, szczęśliwa , że przeżyłam kolejną przeprawę powietrzną.  Nie wszyscy jednak mają do tego takie negatywne podejście. Niektórzy pasażerowie wręcz się rozkoszują lotem. Nawet ja muszę przyznać, że widoki roztaczające się za oknem są czasem bajkowe. Zwłaszcza jak się leci nad -dajmy na to- Ameryką, gdzie wszystko jest wielkie i monumentalne. Czasem zdarza mi się, że lecę nad jakimś miejscem i w głowie kreuję historię o ludziach tam mieszkających . To mnie zawsze skutecznie uspokaja. 
Bywa i tak, że czasem gdy podchodzimy do lądowania klnę pod nosem, że nie mam lepszego siedzenia, z którego mogłabym dokładnie widzieć co się dzieje za oknem. Np. lądując w Mexico City - nie widziałam nic !! A chciałam tę chwilę dokładnie zapamiętać. 
Pomyślałam sobie : Basta! Następnym razem chcę wiedzieć dokładnie gdzie mnie posadzą. Jak kiedyś będę szybować nad jakimś Delhi albo innym Katmandu , mam zamiar widzieć wszystko jak na dłoni.
Oczywiście kochany internet mi to umożliwi.



Powyższa strona , to nic innego jak zbiór zdjęć i szkiców obrazujących rozmieszczenie siedzeń w samolotach. W bazie znajdują się rozkładówki większości światowych linii lotniczych. Wystarczy szybki rzut okiem, aby wybrać swoje wymarzone miejsce.
Oczywiście można bez tego przeżyć, ale jak się ma wybór , to czemu nie skorzystać.  O poziomie  przyjemności ( także w czasie podróży) często decydują przecież szczegóły. 

1 komentarz:

  1. Ja latać uwielbiam i zawsze muszę siedzieć pod oknem.Widoki czasami są powalające i niezmiennie dziwi mnie fakt, że ja tu sobie bujam w obłokach a tam na Ziemi toczy się normalne życie:)

    OdpowiedzUsuń