Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 20 stycznia 2013

Praca, praca...

     Nie wiem czy wiecie, że mamy w UK atak zimy. Jak na moje polskie oko, to bywało w życiu o wiele gorzej. Przy założeniu, że się posiada dużo soli i opony zimowe. W całym tym śnieżnym chaosie, trafiłam dziś na dwie zbłąkane hiszpańskie dusze. Wracałam z pracy i nagle jakiś miły mężczyzna zapytał mnie o drogę. Po akcencie poznałam, że zarówno on jak i jego towarzyszka Anglikami na pewno nie byli. Zaczęliśmy rozmawiać. Okazało się, że ta sympatyczna  para pochodzi z hiszpańskiej Walencji, a do emigracji zmusiło ich szalejące tam bezrobocie. Czyli historia stara jak świat. Pomyślałam sobie, że to wielkie szczęście , że żyjemy w świecie otwartych granic i możemy próbować sił poza granicami naszego kraju. Nie ważne czy jesteśmy z Polski, Hiszpanii czy Włoch.
Zainspirowana dzisiejszym spotkaniem, postanowiłam wyłowić ( z myślą o czytelnikach bloga) z internetu jakąś fajną ofertę pracy zagranicznej. I znalazłam bardzo szybko na mojej ulubionej stronie, o której pisałam w zeszłym roku.
Mówiąc krótko, oferta dotyczy osób zainteresowanych pracą sezonową w branży hotelowej. Oferta aktualna jest od marca. Pracodawca gwarantuje 80 miejsc zatrudnienia na różnych stanowiskach- od recepcjonistki po sprzątaczkę i kucharza. Niektóre prace dostępne są też od czerwca. Zachęcam do rzucenia okiem , a jeżeli Wam się spodoba, życzę powodzenia w czasie rekrutacji.
Oto szczegóły dotyczące warunków zatrudnienia i aplikacji :


Na zachętę: To właśnie na tej bajkowej wyspie możesz pracować już od marca ;) Źródło

2 komentarze:

  1. Dziekuje bardzo za ten link, zaraz zabieram sie za aplikacje :)) a wlasnie szukalam pracy na sezon!

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że sie przydało. Daj znać jak poszło :)

    OdpowiedzUsuń