Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 9 stycznia 2013

Wszystko w jednym miejscu.

Witam wszystkich. Boli mnie dziś głowa i cierpię na niemoc twórczą.
Niemniej jednak mam do pokazania fajną stronę www, więc olejcie warstwę stylistyczną moich dzisiejszych wypocin i skupcie się na czysto merytorycznym przekazie. 
Na moim blogu pisałam już o stronach, które pozwalają znaleźć darmowy nocleg i poznać nowych ludzi za granicą. Pisałam o stronach, które służą do bukowania tanich pokoi od osób prywatnych . Podpowiadałam jak wynająć całe domy. Są też sytuacje w których ludzie szukają domów, czy pokoi do wynajęcia, nie po to aby spędzić tam wakacje , ale dlatego że przenoszą się do nowego kraju i szukają jakiegoś lokum. Do tej pory , aby ogarnąć to wszystko, trzeba było znać kilka adresów internetowych. Jakiś czas temu jednak trafiłam, na twór stanowiący odpowiedź na wszystkie wyżej wymienione  problemy . 



Oto jak sami siebie reklamują twórcy TRIPPING:
Tripping jest największą na świecie stroną umożliwiającą  krótkoterminowy wynajem lokali (pokoi i domów). Naszym użytkownikom dajemy dostęp do najlepszych lokalnych domów i osiedli na całym świecie. Posiadamy również szybko rosnąco grupę członków, który są zaangażowani  w wymianę kulturową i chętni na udostępnienie darmowego noclegu. 

Reasumując : Chociaż angielskie  słowo 'tripping' przetłumaczone i zinterpretowane może zostać jako 'potknięcie', to jednak zapewniam Was , że przyłączenie się do tej grupy żadną wpadką ani pomyłką nie jest.


2 komentarze: