Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



piątek, 4 stycznia 2013

Konkursowo

Coś mi strzeliło do głowy i zgłosiłam moje internetowe dziecię  do konkursu na bloga roku. Nie po to aby wygrać. Nie mam złudzeń co do tego, że reprezentowany przeze mnie poziom nie jest na tyle wysoki aby zgarnąć nagrodę. Liczę jednak na to, że za sprawą tego konkursu może trochę więcej ludzi tu zaglądnie. W końcu jak się już poświęca czas na pisanie, to chciałoby się aby ktoś to czasem czytał. Takie mam skromne marzenia.
Poza tym , to chyba skończę na dzisiaj. Zwierzę się publicznie, że mam taaakiego kaca. Wczoraj całą (prawie) noc nie było prądu ( i to wcale nie dlatego, że Wera nie zapłaciła rachunków) , więc nie pozostało nic innego jak się zciszyć wódką.
Bleee


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz