Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 5 grudnia 2012

Wszystko co dobre...

Witajcie kochani! Wakacji moich nadszedł kres. Wczoraj wróciłam do strefy zimna i pracy. Od rana nurkuję w mojej szafie w poszukiwaniu czapek i rękawiczek. Nie mogę się przyzwyczaić do tej temperatury ! Pocieszam się ( chociaż marne to pocieszenie) miłą przedświąteczną atmosferą, która w kraju chłodnym ma zupełnie inny wymiar. W Meksyku choinki też były, ale bombki i światełka jakoś dziwnie wyglądały na tle palmowego krajobrazu. 
Oczywiście tęskniłam za moimi blogowymi aktywnościami. Z wielkim zapałem zabiorę się niebawem, do pisania sprawozdań  i jak zwykle mam nadzieję, że komuś się to na coś przyda. Będzie też oczywiście dużo zdjęć, a na nich : góry, rzeki, kaniony, krokodyle i zielone kurczęta. I wiele więcej...
Pozdrawiam 










3 komentarze:

  1. Proponuję jak najwięcej zdjęć gór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fascynuje mnie Meksyk, jak już keidyś tu z resztą pisałam, więc z wielką chęcią przeczytam Twoje posty!:)

    OdpowiedzUsuń