Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



piątek, 21 grudnia 2012

Post na koniec świata

        Jak zapewne wiecie z mediów i innych źródeł - mamy dzisiaj datę bardzo wyjątkową. Apokalipsa wprawdzie jeszcze się nie wydarzyła, ale...dzień się jeszcze nie skończył :P Mi tam wszystko jedno co się stanie. Mam kaca takich rozmiarów, że cokolwiek się wydarzy - i tak nie zauważę, ani nie poczuję. 
Ponieważ wszystkie te apokaliptyczne , posępne proroctwa powiązane są z cywilizacją Majów, nie pozostaje mi nic innego, jak wstawić dziś foty z Chichen Itza. 
     Jak wielu z was wiadomo, to prekolumbijskie miasto( a raczej jego ruiny) , znajduje się obecnie na liście Siedmiu Cudów Świata. Co do 'cudownej siódemki' , mam coraz więcej wątpliwości. O ile jordańska Petra naprawdę miażdży pięknem, o tyle Chichen Itza jest co najwyżej przeciętne. Opinie moją podziela większość ludzi, którzy tam byli. Nie mniej jednak nie jest źle. Jak się już jest na Jukatanie, nie ma powodów aby tam nie zajrzeć. 
Popatrzycie na zdjęcia i sami oceńcie:   









 Oczywiście handlarzy pamiątek jest tam więcej niż kamieni składających  się na piramidę Kukulkana :



1 komentarz:

  1. Marzy mi się by to zobaczyć na żywo. Tyle historii w tej budowli.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń