Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 21 października 2012

Nara. Będę w grudniu.

Nadszedł ten dzień! Już jutro wylatuję do Meksyku. Chciałam się pożegnać z Wami wszystkimi na całe 6 tygodni. Jak niektórym z Was może wiadomo - ja nie z tych, co prowadzą bloga w czasie wojaży. Notek będzie dużo, ale dopiero po powrocie. 
Mam jeszcze małe info dla tych co mieszkają w Anglii i lubią ( tak jak ja ) kulturę hinduską. 
28 października, na 'Trafalgarze' odbędzie się celebracja święta Diwali. Wypada to w niedzielę , a więc jest to idealna okazja aby zrobić coś ciekawego w weekend. Gdybym była w Anglii na 100 % wybrałabym się do stolicy. Ale cóż- nie tym razem.
Zainteresowanych zapraszam na stronę : http://www.visitlondon.com/things-to-do/event/7038637-diwali-in-london


Trzymajcie się ciepło! :*

6 komentarzy: