Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 13 czerwca 2012

Muzyka

Dni wolnych to ja nie mam za wiele. Dzisiaj mam pierwszy od niepamiętnych czasów. Wykorzystam go pięknie i kreatywnie. Między atakami ulewnego deszczu może zrobię zakupy, a potem wieczorkiem będzie 'couchsurfers meeting'. Mam tylko jeden problem. Moje zmęczone ciało nie ma dziś ochoty na nic. Strudzone ostatnimi regularnymi pobudkami o 6 rano, ma w nosie moje towarzyskie potrzeby. Próbuje się  dostymulować muzyką formacji o nazwie  Tabla Beat Science'. Jest to nuta idealna dla osób lubiących orientalny klimat w wersji nowoczesnej. 
Kulturalny podróżniku, posłuchaj dzisiaj tego: 





 Życzę wszystkim miłego dnia :)


P.s.
To nie jest post ' na odwal się' :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz