Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 6 listopada 2011

Post z dedykacją.

Post ten dedykuję mojej szlachetnej przyjaciółce Kaśce S. ( z domu ' Freakshow').  Od około  18 miesięcy próbujemy ustalić, dokąd mamy lecieć w kwietni na parę dni.
Z pomocą przyszedł mi stary dobry skyscanner. Nad doskonałością i przydatnością tej strony rozpisałam się kiedyś tutaj.
Ostatnio znowu  dosyć często tam zaglądam w związku z odkryciem pewnej  funkcji. Nie wiem czemu byłam taka ślepa i nie zauważyłam tego błogosławionego 'ułatwiacza' wcześniej.
Wchodząc na stronę skyscannera zaraz pod wyszukiwarką lotów widnieje sekcja ' tanie loty do'. Zawsze to zlewałam , ale kilka dni temu kliknęłam z ciekawości na linka ' wypady tygodniowe'. Moim oczom ukazała się fantastyczna tabela , prezentująca oferty tanich lotów do różnych krajów. Taka mała ściąga ' na skróty', idealna dla każdego kto nie ma sprecyzowanych planów, a chce upolować coś w miarę taniego. 
Tak więc weszłam sobie na oferty kwietniowe i ujrzałam cały wachlarz propozycji w cenach wahających się od 269 zeta po kosztowną egzotykę powyżej 5 tysiaków. Niestety taka bogata oferta dotyczy lotnisk londyńskich, ale i z Krakowa można polecieć gdzieś w nieznane za rozsądną cenę.
Oprócz wypadów tygodniowych , można też sobie zaplanować w ten sposób wypady weekendowe , albo wypady dwutygodniowe. Ważne jest też to, że daty wcale nie są z góry narzucone, jak to się wydaje na pierwszy rzut oka. Zwyczajnie dla ułatwienia należy najpierw wybrać datę najbardziej zbliżoną do terminu podróży. Później możliwe jest sprecyzowanie wyszukiwania.
Najlepsze w tym systemie jest to , że widać czarno na białym jak wahają się ceny lotów do danego kraju w skali rocznej. Łatwo  można wtedy porównać ceny i okazuję się, że do Gambii lepiej lecieć w miesiącu X a do Indii w miesiącu Y. 
Życie  małego podróżnika jeszcze nigdy nie było takie proste !

2 komentarze:

  1. Najmilsza Moja Przyjaciółko o białych włosach, czyli White Imago! Dziękuje Ci za Twą hojność czyli dedykację, niestety spóźniłaś się kilka godzin z tym wyszukiwaczem najtańszym, bo ja właśnie 5 kupiłam bilet dla mnie i męża mego wprost do Edynburgu w lutym, ale nie martw się, w sercu mym zawsze jest miejsce dla Ciebie - jeszcze ruszymy nasze odwłoki w jednym kierunku! Yeah

    OdpowiedzUsuń