Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 22 listopada 2011

Mozaikowy świat.

Z pisaniem tekstu dzisiaj będzie krucho. Wczoraj  mój poziom irytacji w pracy  osiągnął naprawdę wysoki poziom, i nawet pełne osiem godzin snu nie zrekompensowały mi wczorajszych strat moralnych. No cóż...życie . W każdym razie...chciałam rzec , że wczorajszy wstrząs emocjonalny trochę rzutuje teraz na poziom mojej koncentracji. Jednocześnie mam teraz troszeczkę wolnego i grzechem byłoby tego nie wykorzystać.
A tak poza tym , to piękne mozaiki z Madaby nie potrzebują mojej gadaniny. Hmm. W sumie mojej gadaniny to nikt raczej nie potrzebuję. 
Daje teraz zdjęcia. Pa :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz