Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 19 października 2011

Wolontariat w Ammanie .


Puszczam w obieg następującą informację:

Właściciel hostelu BDEIWI HOTEL ( lokalizacja: Amman, Jordania) poszukuje wolontariuszy do pracy. 
O pozycji dowiedziałam się będąc już na miejscu i gdyby nie inne plany chętnie skorzystałabym z tej opcji. Hostel BDEIWI usytuowany jest w samym sercu stolicy Jordanii. 

                                                                                                                                                           Mohammad ( takie imię nosi właściciel) poszukuje osób na stanowisko pracy w recepcji. Poprzednie doświadczenie nie jest wymagane. Znajomość języka angielskiego jest niezbędna. Wiek 24+ jest idealny , gdyż jak twierdzi Mohammad takie osoby są bardziej dojrzałe, ale osoby młodsze absolutnie nie są zdyskwalifikowane. 

W zamian za pomoc właściciel oferuje  :
- Darmowe zakwaterowanie
- Darmowe jedzenie
- Darmowy transport do miejsc w którym znajdują się największe atrakcje turystyczne. Za wstęp prawdopodobnie trzeba zapłacić samemu ( niestety tej kwestii nie dogadałam ). 

Wszelkie dodatkowe informacje na temat czasu pracy, warunków pobytu, kwestii ewentualnego odbioru z lotniska można uzyskać przesyłając maila na adres :
Bądź pod numerem telefonu :
00962787212634
Maila proszę wysłać ( oczywiście)  w języku  angielskim ;)
Można też przesyłać pytania pod mój adres:
--------
Chcę zaznaczyć, że ja tylko przekazuje Wam informacje o dostępnej pozycji . Mogę zapewnić , że jest to propozycja w 100% bezpieczna. W hostelu byłam, wszystko widziałam na własne oczy. Nie ma mowy o oszustwie. Nie mogę natomiast przewidzieć jak układać się będą relacje między  Wami a właścicielem . Jeżeli ktoś z Was wyjedzie , a realia nie pokryją się z oczekiwaniami- proszę nie mieć do mnie pretensji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz