Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 27 października 2011

Uświadomienie przez szok.

Dzisiaj mam zamiar wpuścić tu mały filmik dotyczący... ubezpieczenia. Nie jest żadna nowa superprodukcja, ale być może nie każdy to widział, a jest to bardzo dobry 'uświadamiacz' !Jak na spowiedzi wyznam teraz, że na ubezpieczeniu zawsze oszczędzałam. Zawsze, do momentu gdy pewnego pięknego dnia zobaczyłam tę oto reklamę. 



Jestem wielką fanką szokujących reklam społecznych. A ta jest jedną z lepszych jakie widziałam...
Nie wiem tego na pewno, ale podejrzewam, że nie jestem jedyną osobą na świecie której zdarzyło się podróżowanie bez ubezpieczenia. Czy warto sępić parę złotych oceńcie sami po obejrzeniu tego materiału.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz