Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



piątek, 14 października 2011

Akcja Antypośrednikowa.

Miało być o czymś zupełnie innym , ale drogą pocztową dotarło do mnie szczęście i chcę się nim podzielić. Chcę o tym napisać głownie dlatego, bo w internecie temat ten maglowany jest strasznie ,  a fora o tej tematyce zaśmiecane są przez spamy. Może jakaś zbłąkana dusza wpisze w wyszukiwarkę " zwrot podatku w UK " i trafi tutaj. 
Nie będę pisać o tym co zrobić aby podatek odzyskać samemu i takie tam. Na necie o tym informacji jest od groma. Jedno co chcę powiedzieć i chcę żeby to trafiło do jak największej grupy odbiorców : Nie korzystajcie z pośredników. Nadpłacony podatek łatwo można odzyskać samemu. No dobra... może słowo "łatwo" niepotrzebnie zaplątało się w mej wypowiedzi. Troszkę kłopotów z tym miałam. Pierwszy list z dołączonymi dokumentami wysłałam dokładnie 14 lutego tego roku. I aż do do teraz trwała wymiana listów ( głównie z moimi ponagleniami). W końcu jednak 'hm revenue & customs' poległo i czek na sumę blisko 600 funtów trafił w moje łapy. Opowiadam tą wrzucającą historię głownie dlatego, aby osoby które tak jak ja toczą walkę o swoje należne pieniądze nie poddawały się i nie  zwracały się z prośbą o pomoc do pośrednika. Mimo , że czasem cała procedura trwa znacznie dłużej niż 'średnie' 4 tygodnie, absolutnie nie należy się zniechęcać. 
Teraz pozostaje tylko zdecydować na co wydać te ekstra pieniążki. To znaczy wiadomo na co- oczywiście na bilet lotniczy!!  Pytanie tylko ' Dokąd??'

1 komentarz: