Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 13 października 2011

Obecna!

Witam wszystkich ponownie :)
Emocjonujący czas pustynno-ammański niestety już za mną. Powoli dochodzę do siebie, próbuję przyzwyczaić moje ciało do chłodnego , wyspiarskiego klimatu. Dzisiaj szefowa wybudziła mnie ze snu o 7 rano i zapytała czy nie mogłabym przyjść do pracy już dziś ? No coś ty, szefowa ! Jasne, że nie mogę , bo jeszcze nie doszłam do siebie po podróży z Ammanu do UK. W sobotę może się stawię :P
Mam bardzo dużo do opowiedzenia i bardzo dużo zdjęć do pokazania. A jednak, mimo iż w Jordanii pobyłam ponad 3 tygodnie, ciągle mam świadomość, że kraj ten poznałam jedynie z pozycji przechodnia i obserwatora. Nie śmiem sprzedawać informacji na temat kultury i tradycji, bo Bliskim Wschodem nie nasiąkłam na tyle by go zrozumieć. Wszystko co Wam powiem będzie jedynie moją interpretacją małego hostelowo- jarmarcznego skrawka rzeczywistości. 
Dla tych , którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego niezwykle interesującego kraju zamieszczam linka do bloga Polki mieszkającej w Jordanii:

http://jordaniaokiempolki.blogspot.com/


Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz