Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 18 października 2011

Ja wiedziałam, że tak będzie.

Oznajmiam : Jestem w stanie agonalnym. Gorączka, bolące gardło, cieknący nos. W dwóch słowach : Pokuta powakacyjna. Dobrze się bawiłam- to teraz czas pocierpieć. No cóż- nie spodziewałam się niczego innego. Jak się wraca z trzydziestokilku stopniowego upału do kraju w którym akurat powoli rozgaszcza się zima ( w nocy czuć wyraźnie, że to już późna jesień), trzeba się nastawić na duży spadek formy.
A więc tekst pozostawiam minimalistycznie krótki. Źle mi się komponuje zdania w tym stanie. 
Pierwsza dostawa zdjęć z Jordanii. 

Proszę państwa, oto Amman :









Tak. Oni pozują dla mnie i tylko dla mnie :P




Być może moja dzisiejsza selekcja zdjęć jest nie najlepsza. Ocenię to gdy tylko temperatura mi spadnie.
Psik ! :/

5 komentarzy:

  1. Te domki wyglądają tak, że jakby mocniej dmuchnąć to się rozpadną. Zrobione z kartonu wręcz. Zdrowiej! Przesyłam gorące kalifornijskie pozdrowienia i paczkę chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Dzięki wielkie, ale wiesz... Mówi się, że kalifornijskie dziewczyny są mega hot i podnoszą temperaturę, a przecież ja czekam na jej spadek :P
    Powolutku dochodzę do siebie. Nie mam wyjścia ;)
    Całuski z UK :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie się doczekałam! ładne zdjęcia, wreszcie się doczekałam, szczerze nie wiem z jakiego powodu, ale nawet mi przez myśl nie przeszło, że tam są muslimy. Nie wiem czemu. W drugiej karcie mam drugą notkę z wcz, więc idę czytać ją! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie trzecie od końca jest wspaniałe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny ! Obiecuję dodać niedługo więcej , ale ostatnio strasznie zagoniona jestem. I jeszcze po drodze mi się trafiły urodziny więcej już w ogóle mój cały wolny czas został skonsumowany. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń