Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 28 marca 2013

Winna czy niewinna ?

         Czasami czuję się winna. Winna temu, że mój mały  poradnikowo-podróżniczy blog, jest jednocześnie miejscem, w którym ciągle nawijam o tym, jak to na nic nie mam czasu. Wchodzicie tu i chcecie pewnie poczytać o czymś ciekawym.Tymczasem ogromny procent moich tekstów, skupia się wokół moich wyścigów z czasem. Anyway. Pomyślałam sobie, że to niedobrze, że ja tak zapierdykam, a inni się lenią ( może wcale tak nie jest, ale skąd ja mam o tym wiedzieć ?). Postanowiłam zatem wysłać Was wszystkich do robót publicznych zagranicznych. Od dzisiaj nie ma wymówek ! Wszyscy składacie aplikacje i jedziecie ! Zarabiacie, a potem  razem jedziemy na wakacje. Żeby nie było, że chcecie ,ale nie wiecie jak, to zapraszam tutaj :  http://www.greycoatlumleys.co.uk/ To jest bardzo , bardzo fajna strona. Rekrutacji podlegają niańki, gosposie, kucharze, ogrodnicy. Znajdzie się też coś dla osób zainteresowanych pracą w kurortach narciarskich. Na tym nie koniec. Lista oferowanych prac jest długa i składa się aż z 19 różnych podkategorii. Każdy chętny znajdzie coś dla siebie. Generalnie to tylko się spakować i jechać. To kiedy jedziemy na ten urlop ??

P.s.
Minusem tej agencji ( czy jak to tam nazwiecie) są pewne ograniczenia. Prawie wszystkie pozycje zlokalizowane są w Anglii, Walii i Szkocji. W sumie to już sam adres strony, zakończony co.uk wskazuje, że na Majorkę się tędy nie wyślecie. Zauważcie jednak, że napisałam wcześniej 'prawie wszystkie pozycje'. Na tej stronie trafiłam też na oferty pracy w innych krajach- tyczy się to głównie nianiek :)Powodzenia zatem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz