Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



poniedziałek, 11 marca 2013

Samsary dwie

     Kiedyś tam , nie tak dawno, kumpel podesłał mi linka do zwiastuna filmu 'Samsara'.  Słusznie wywnioskował, że kolejny film reżysera "Baraki", zrobi na mnie pozytywne wrażenie. Czego nie wiedział, to tego iż filmy o tym tytule są dwa. Jeden- ten 'barakopodobny' z 2011 roku. Drugi- to rozgrywający się w Himalajach melodramat. Rok produkcji 2001.
"Samsara" nr 1- ta w reżyserii Rona Fricke spodobała mi się bardzo. Szczególnie początek. Potem jednak było już przewidywalnie , a momentami nawet nudnawo. Niemniej jednak obejrzeć warto.


"Samsara " nr 2 natomiast rozłożyła mnie na łopatki. Głównym atutem filmu są zapierające dech w piersiach zdjęcia. Dla tych dla których ładne krajobrazy to za mało, dodam iż fabuła też jest niczego sobie. A co najlepsze , film możecie obejrzeć już dziś na youtube ( z napisami polskimi).
Miłego oglądania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz